lemondegala

lemondegala

lumea mea fără lupă

mi se scurtează degetele

sunt tot mai mici mai strâmte și mai anchilozate

timpul se scurge printre ele și e tot mai neîncăpător

iubirile-mi se micșorează pe zi ce trece

 

am visat că îți scriam

despre nopți cu fân cu soc și iasomie

despre valuri  nebune noapte și nisip

despre fericirea mea care ți-a simțit sufletul în brațe

 

la noapte am să-ți scriu din nou

 

să mă citești cu pleoapele

să mă citești cu mâinile

să ma citești cu buzele din miazăzi în miazănoapte

 

ș-apoi să mă ascunzi

 

acolo unde timpul nu se mai termină

unde secunda  se împarte celor fără de mâini

celor fără de teamă

acolo unde iubirile se-ntind curcubeu

 

ș-apoi

poți să mă cânți

poți să mă conturezi

 

visele nu au culori

dar au bătăi de  inimă neregulate.



12/11/2012
0 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 24 autres membres