lemondegala

lemondegala

les annees folles -culorile nopţii



heberge par rapidechange

les années folles - culorile nopţii

 

noaptea

se lasă peste mine

cu toată mişcarea ei de charleston

cu trup desprins din filme mute

 

sare peste mine

are gust de singurătate

mă scutură de picior

are iz de divă

îmi demonstrează că e tiranică

mă pune să alerg

prin peste după ziduri

 

apoi se aşează lângă mine în pat

elegantă sarcastică şi ispititoare

picior peste picior

pantofii ei cu toc îmi zgârie obrajii

o ţigară în mâna stângă într-o sipcă lungă de chihlimbar

învârte fumul în nori şi nelinişti

 

oriunde privesc

mă lovesc de chipul ei

rostogolindu-se în zâmbete caustice

care mă transformă în scrum

 

mă priveşte adânc

îmi scutură pleoapele de praf de puşcă

îmi adună pupilele fierbinţi în palmele reci

şi

porunceşte irişilor:

„mâine să vă spălaţi în lacrimile mele

aşa veţi prinde culoare!”

 




22/02/2009
7 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 24 autres membres