lemondegala

lemondegala

de vorbit

aș vrea să-ți pot vorbi

într-o limbă pe care numai buzele mele o pot spune

în sunete pe care numai urechile tale să le audă

în scriere hieroglifică sau de ce nu în simboluri

care să se încrusteze adânc în noapte

 

să fiu luna pentru o secundă și ursa mare un minut

aș putea atunci să spun dragoste și  păsări

și aș putea să fiu peste zboruri și peste inimi

undeva sus un cuvânt tăcut o aripă

 

șoptesc dragoste cu inima strânsă în căușul palmelor

gata să tresară când miroase a praf de pușcă

 

scriu dragoste cu mâini degerate

din care și-au luat avânt generații  întregi de păsări răpitoare

un glonț îmi intră în degetul  arătător

și-mi omoară noaptea și norii

 

tac dragoste  cu buzele pecetluite

în timp ce afară se lasă ziua și am rămas fără  mâinile mele

 

aș vrea să-ți pot vorbi în toate limbile lumii

sau macar într-una pe care s-o știm amândoi

limbă de dragoste limbă de noapte

despre  un fel  de dor



12/11/2012
0 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 24 autres membres