lemondegala

lemondegala

sables mouvants

vroiam sa spun ma gandesc..dar am incetat sa gandesc

simt….

hazardul nu exista!

 

cine spune ca o partida de poker cu viata depinde de noroc?

 

stii de la inceput

ca o inima de carbon  nu poate sa arda decat pana se consuma

 

imi masor pragul de durere cu cel al imaginatiei

nici un as din maneca nu-mi va da castig de cauza pe nicio parte

as da oricate povesti de viata sau vieti de poveste

sa mai indur inca un cutit si  unul si unul

fara sa mai simt golul din mine

fara sa mai distrug nicio parte din mine, din tine…din noi

 

mi-am pierdut  palmele imbratisandu-te

si talpile fugind spre tine

inima mea e arsa si fumeganda

mi-am pierdut gutuile,zeppelinul, muntii de granit si inima de poker

tsunami-urile, ziua de iubit si sufletul

fiindca nu te mai recunosc sau  fiindca jocul este cu totul altceva?

 

nu, nu sunt verticala

nu-mi hranesc visele nici existenta  prin radacini adanc infipte in realitate

traiesc doar din dragoste, stiu e patetic, dar asta e realitatea mea

 

ma-ntind si plang

plang tot ceea ce n-ai vazut tu vertical

plang curajul, inima, sentimentul si extazul

 

am spus intotdeauna ca voi fugi

dar mai vroiam sa te iubesc inca o clipa

 

probabil ca ma voi prabusi

ti-as fi cerut inapoi macar o bucata  

care sa ma lase sa merg mai departe

dar tu nici macar nu stii ca ai toate particelele vii din mine

 

lasa-ma sa cad, sa plec

spune-mi ca n-a fost decat un cosmar

sau ca nicio regula de joc  nu poate fi aplicata pe nisipuri miscatoare
Crying - Don McLean de Nalmya



08/05/2011
0 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 26 autres membres