lemondegala

lemondegala

carbon poker

de fapt…nu sunt ferm convinsa ca ma mai doare ceva

nu m-a durut nicioadata mai mult decat propria-mi infrangere

uneori am plans

tu..credeai ca-ti dau dreptate

ca iti lasi cuvintele avalansa peste mine s-apoi eu…am putere sa merg mai departe

(all-in)

 

imi vorbesti....

e ca si cum in momentele acelea chiar existi altfel..

as putea sa iti scriu sau sa iti spun

ca au cazut si pe aici pasari si avioane si ce-ar mai putea cadea din cer

(cacealma)

 

odata cu anumite cuvinte imi imobilizez libertatea

o arunc in mijlocul pieptului tau si mi-e frica

nu exista oameni care ma cunosc cu adevarat, de ce ai face-o tu?

 

ma uit la seara aceea pana simt ca orbesc

mi se fac genunchii praf si umerii imi cad in adancul plexului

pregatiti ca un arc sa se transforme in aripi

(doubleplay)

 

Oare voi fugi?

ti-am dat bucata cu bucata din mine

intr-o zi se vor sfarsi…si…voi fi toata a ta

te-ai gandit ce vei face atunci cu mine?

 

ma  trezesc noaptea cu tine in brate

rasuflarile tale nu-mi dau pace

imi mesteca pielea si pulsul ca o odisee

iti aud limbile pline de placere prin pori, prin degete, prin priviri

as fi inchis in mine toata dorinta ta

ca si cum te-as fi vrut langa mine, all arrrrrround pentru totdeauna…

(full)

 

Opreste-ma!

 

oare de ce mi s-a facut frica?

as vrea sa tac

sa te las sa-mi furi cate-o poveste intr-un sarut

stii unde-mi sunt ranile acum asa cum stii

cate cuvinte incap pe fiecare metru patrat  in care facem dragoste

cat de fierbinte sunt cand iti rasfiri incet degetele peste fata mea

cat de innebunita sunt cand iti musc incet degetele si le impletesc cu limba mea

sau atunci cand  ne adapostim pupilele si carnea pelvis in pelvis

(jackpot)

 

nu vreau sa-mi imaginez… mi-e frica sa te simt alaturi

daca ai fi piatra as iubi o stanca

dar …

iluzia carnii si a rasuflarilor, a cuvintelor si a bratelor tale ma urmaresc

o…inima de carbune...da….de fapt asta  doare

(underdog)



06/02/2011
0 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 26 autres membres