lemondegala

lemondegala

estetica mascata

imi construiesc echilibrat sau nu

limbi de matase si alcovuri mute

 

as sta ascunsa intr-un sambure de gutuie migdalata

sa-ti simt mai aproape gustul dulce-amarui

ce-mi strapezeste sufletul si-l invata sa zboare

 

buricele degetelor si carnea buzelor

iti poarta atingerile de absint din noapte

 

"dorinta este insasi esenta vietii" spunea estetica spinilor

 

uneori imi vad dinauntrul

mii si mii de bucatele de sentiment verde....crud...salbatic

un fel de rubik puzzle si soduku

spune-i cum vrei

tot harcea-parcea de tine.....

 

masti de care m-am dezbracat candva

ma ameninta cu pieirea

 

frica e singura piatra de hotar de care nu ma ating

 

nu incerca sa ma sculptezi

nimic nu e mai dureros decat dalta care loveste in dragoste vie

 

la noapte am sa-mi ghicesc fericirea in bobi de  gutuie

 

dorul e samburele insusi al povestii  spune  estetica galactica



22/04/2010
0 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 26 autres membres