lemondegala

lemondegala

de tăcut

despre pași nemurire și zâmbete

aș vorbi un cuvânt

ne aduna-n esență

un copil un cuțit și un râu

nu e drum sa nu-l simt in adânc

nu e urmă sa n-o port in gând

 

haide

mai stai lângă mine

în jur nu sunt fluturi

alături nu-s lupi

singurătatea nu moare cu glas de clopot

nici dragostea nu vine cu pas de linx

azi noapte vroiam să te mângâi

să-ți simt fericirea în palme

să-ți strig cât puteam eu de tare

că-n ochii tai imi e bine

 

mi-e dor tot mai dor

să te caut

mi-e dor să te simt

excesiv

hai vino cu mine iubite

sunt valul ce marea o mișcă

și șterge  plaja din vis

sunt muntele de stalagmite

atinge-mă cu un apus



08/11/2012
0 Poster un commentaire

Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 24 autres membres