lemondegala

lemondegala

7 1/2 alice being J M

aş vrea sã experimentez being john malkovich

în mintea unui copil

 

când m-am îndrãgostit  nu reuşeam sã-ţi vãd pielea

trupul tãu transparent  mã lãsa sã hãlãduiesc

printre  artere şi neuroni

scanner de sticlã

secrete in piele de malkovich tãiate de un medic legist.

 

aceasta este o poveste decupatã dintr-un film

în cãutarea fericirii

 

douã uşi se deschid în direcţii diferite

peste un covor de neuroni cresc peştişorii aurii cu tulpinã şi frunze de apã

trebuie sã ghiceşti care dintre ei îndeplinesc dorinţe

 

un bileţel pluteşte deasupra lor

"alabalaportocala e o formulã magicã"

 

am uitat cum se numarã de la 1 la 1001

nu stiu unde mi-am lãsat numele   dedublãrile

şi cate carapace îmi înghit aparenţele

 ştiu sã pescuiesc doar din barca ta în ape tulburi

lumea îmi spune cã visez şi cã ar trebui sã mai cresc

eu îi spun imaginaţie

 

un trecãtor trage cu disperare uşa glisantã

care deschide anticamera de iubit a  galei

şi-mi spune cã e ziditã

eu am privit în stânga şi am râs nebuneşte

ce poate face un copil cu dalta şi ciocanul?

îşi zdrobeşte mâinile şi apoi tãlpile îi vor înmulţi pâini şi peşti de trei ori

se va da peste cap pânã carnea devine sticlã

sau invers?

 

trecatorii nu ştiu taina etajului şapte jumate

acolo 1001 de suflãtori

modelează  sufleteul în peştişori aurii  zâmbind ironic

"orice minune are trei zile înãlţime şi o prãpastie la picioare

nicio poveste nu poate fi trãitã fãrã sã simţi"



23/03/2010
1 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 24 autres membres