lemondegala

lemondegala

vis cu trup de messalina

port veneţia cu mine în vis

mirosul ei de ambra şi tăcere  trece peste ochii mei

 îmi cutremură pielea

-o gondolă sortită alunecarii pe sub puntea dorinţelor şi suspinelor

 

trupul tău ascuns în texturi  fierbinţi a  învăţat

să mă respire

să mă guste

 

la apropierea de apă

cascade şi torente de carne şi sânge se fac punţi şi drumuri de cântec

 

talpile mele pot să înoate în golf cu aripi dorsale de sirenă

 

geometrii galactice te caută în noapte

ca şi cum la marginea lunii ţi-ai uitat iubirea

o bucată de galaxie strigă  din toată fiinţa

jurând că a închis în ea joaca ta de-a nemurirea

 

noaptea e a mea - o veneţie cu iz de trup înfierbântat

o ascund în piept să-i dansez dorurile cu pulpa de messalina

ajunsă  de pe Rialto direct în inima ta

 

nu contează câte stele şi-a rupt în cădere

nu contează că şi-a luxat braţul drept al sufletului de zi

 

noaptea mea e o inimă căzută în dizgraţie

costumată de carnaval

noaptea mea e o casă ridicată în lagună

bântuită de gustul veronicăi franco

 

 

 

 



30/10/2009
1 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 26 autres membres