lemondegala

lemondegala

transformări


heberge par rapidechange
 
până şi dragostea se transformă

în lăuntrul pieptului meu a crescut

încet o bucată de muşchi

absoarbe şi macină

orice pas şi sentiment care se opreşte în preajmă

 

 

visele tale îmi povestesc

despre

cum îţi imobilizez libertatea

o arunc departe în străfundul pieptului meu

 

uneori

mă plictisec de gustul ei acrişor

o scuip afară din mine

o las să respire să înoate

să prindă forme şi gusturi noi

apoi o înghite iară pulsul cel flămând

 

bucată cu bucată

răsuflările tale uită de sine

în cutia cu sânge şi dragoste

doar bătăi sacadate  îi mai amintesc

de scăpare

 

în pieptul meu sunt doar eu

o balenă cu inimă de canibal


  fecioara canibal în piele de balenă

 




orca
envoyé par galacaminante


25/03/2009
18 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 24 autres membres