lemondegala

lemondegala

statui

 

azi noapte mi-am salvat sufletul

se înecase printre vise hipnoze și amintiri

 

să nu-mi mai vorbești de autobuze trenuri și tramvaie

nu vreau să mă mai mișc

nu vreau să plec

nu vreau să vii

lasa-mi timpul să-mi fie mie secundă

să-mi fie mie noapte și zi

 

iubirea nu are timp are pași de nisip și apă

 

nu te atinge de nimic

nu vreau să bată vântul peste dragostea mea de nemișcare

 

opreste-te cu mine

 

prinde-mi talpa în palmele tale e fierbinte e arsă e rănită

de-atâta umblet

a uitat să respire și să vorbească

 

poți s-o îngropi

poți s-o alungi

poți să o iei cu tine

 

rămâi cu mine

 

iubirea nu o ia niciodată la fugă

dar nici nu stă  în mijloace de transport în comun

iubirea își roade tălpile așteptând

 



13/11/2012
0 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 24 autres membres