lemondegala

lemondegala

dimineața

 

 

umbre   își cântă stinghere arome

ne mângâie adesea  priviri nu cuvinte

mă copleșește tandru un dor posesiv

 

inimi se nasc inimi mai mor

și sunt și inimi care se zbat între noi

nu mă-ntreba pe mine de dor sau nedor

 

privește cum zboară nebună lumina

cad pene de noapte și pene de zi

și păsări de toamnă  fac salturi mortale

și eu nu mai sunt și eu nu mai plâng

 

am liste cu vise utopice goale

am vise cu liste de fum  în pământ

 

din tacere se iese pe ușa din spate

în iubire se intră cu  trupul  pe dos

 

în suflet aleargă încet scurt metraje

tăceri interzise în timp relativ

 

ne  plouă din cântec

ne plouă din palme

noaptea ne strigă pe rând incisiv

inima mea să știi e-o cascadă

dimineața e-un timp de a fi/ a nu fi

 

înainte să cânți  ascultă, citește,

dar fugi

căci vine nebună flamândă  iubirea

aleargă și cade profund peste noi

 

 



05/11/2012
0 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 24 autres membres