lemondegala

lemondegala

de-ale papusilor

astazi m-am gandit chiar tot timpul….. la tine

mi-am dat seama de ce te iubesc  altfel

 

tot astazi mi-am dat seama ca

nu-mi ajunge un metru optzeci de adrenalina

sau chiar sute  de kilometri de autostrada

ca sa fac drumul de la cortex spre tine insuti

 

as vrea sa ma iubesti

 

ca si cum ai atinge cu genele toate visele

despre iubiri perfecte si definirea eului

as vrea sa ma simti asa cum simt eu

de la pori la circumvolutiuni

sa prinzi uneori in joaca de-a « ce-ar fi daca »

toate gandurile pe care nu ti le-am impartasit

toate misterele care le duc cu mine

sub piele sub buze sub pleoape

si pe care te las sa le ghicesti la orice atingere

din cele ale clipei cand sunt a ta,

din cele ale visului cu luna plina

 

 

zambesc de departe

ca o domnisoara de pension care stie

ca intr-o zi tot o sa-ºi piarda virginitatea / ….sufletul

e mai mult decat ….

decat incape intr-un suflet de papusa

 

neputinta de a fi langa tine 

imi face inima un meteorit ce ar putea sa cada

peste mare si peste calea lactee

 

uneori as vrea sa simt trairile tale

sa le mestec cu inima mea de departe de niciunde

sã fiu mai mult decât cele cinci  simþuri ale tale

 
ma gandeam ca am fi putut …….

(confirmam realitati care dor la conditional optativ)

 
nu mai sper /  nu mai spun nimic

incerc sa fiu  o galactee fara suflare

dar cant...

 



17/07/2010
0 Poster un commentaire

A découvrir aussi


Inscrivez-vous au blog

Soyez prévenu par email des prochaines mises à jour

Rejoignez les 26 autres membres